Verklaring van Gemeente Oudewater Trouwloket

Status toegankelijkheid https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#select/

Gemeente Oudewater is wettelijk verplicht om deze website te laten voldoen aan het Besluit digitale toegankelijkheid overheid.

De status van deze website is: B - voldoet gedeeltelijk ? - Ga naar de informatie over de nalevingsstatussen

De status is toegekend op basis van een eigen verklaring,
die voor het laatst is bijgewerkt op 20-02-2023

  • De onderbouwing bij deze eigen verklaring is gecontroleerd.
    Daaruit bleek dat de onderbouwing toereikend is om door een toezichthouder inhoudelijk te kunnen worden beoordeeld.
    Meer over de controle door Logius

Op deze pagina kunt u:

Inhoud

Verklaring

Gemeente Oudewater streeft ernaar om de eigen online informatie en dienstverlening toegankelijk te maken, overeenkomstig het Tijdelijk besluit digitale toegankelijkheid overheid.
Deze toegankelijkheidsverklaring is van toepassing op de inhoud van de website Gemeente Oudewater Trouwloket.

Een overzicht van alle websites, mobiele applicaties en verklaringen van Gemeente Oudewater is beschikbaar via de link https://www.oudewater.nl/Gemeente/Digitale_toegankelijkheid

Nalevingsstatus: voldoet gedeeltelijk

Uit de door Gemeente Oudewater gepubliceerde informatie blijkt dat de website Gemeente Oudewater Trouwloket gedeeltelijk voldoet aan het Tijdelijk besluit digitale toegankelijkheid overheid.

Uit toegankelijkheidsonderzoek is gebleken dat nog niet aan alle eisen wordt voldaan. Voor elke afzonderlijke afwijking van de eisen is de oorzaak bekend en is het gevolg beschreven, zijn maatregelen genomen om de afwijking te kunnen opheffen EN wordt een concrete datum genoemd waarop de maatregelen zullen zijn uitgevoerd.

In de toelichting, onder het kopje onderbouwing van de verklaring, wordt aangegeven hoe ver Gemeente Oudewater is gevorderd met de toegankelijkheid van Gemeente Oudewater Trouwloket en welke noodzakelijke maatregelen worden genomen om de website toegankelijker te maken.

De kenmerken van de verschillende statussen worden beschreven in de toelichting, onder het kopje Uitleg over de nalevingsstatussen.

Akkoordverklaring

Deze verklaring is op 14-02-2023 getekend voor 'gezien en akkoord' door een tekenbevoegd functionaris van Gemeente Oudewater .
Functie: Teamleider KCC.

De actualiteit, volledigheid en juistheid van deze verklaring zijn voor het laatst herzien op 20-02-2023.

Feedback en contactgegevens

Loopt u tegen een toegankelijkheidsprobleem aan? Of heeft u een vraag of opmerking over toegankelijkheid?
Neem dan contact op via webredactie@woerden.nl.

Wat kunt u van ons verwachten?
  • Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
  • We informeren u over de voortgang en de uitkomst.
  • Binnen 3 weken is uw verzoek afgehandeld.
Handhavingsprocedure

Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Of hebben we niet op tijd gereageerd?
Dan kunt u contact opnemen via https://www.nationaleombudsman.nl/klacht-indienen/uw-klacht.

Aanvullende informatie van Gemeente Oudewater

Het techniek onderzoek is een algemeen onderzoek van deze functionaliteit, uitgevoerd door de leverancier. Het is geen specifiek onderzoek voor de website van Oudewater, echter omdat de onderliggende techniek gelijk is, gebruiken we dit auditrapport. 

De streefdatum waarop de website volledig zal voldoen: 31-12-2024.

Onderbouwing van de verklaring

Onderzoeksresultaten

  • Oké. De status van de website Gemeente Oudewater Trouwloket : voldoet gedeeltelijk

De website Gemeente Oudewater Trouwloket is onderzocht op toegankelijkheid en uit de rapportage blijkt volgens Gemeente Oudewater dat nog niet aan alle onderstaande kenmerken wordt voldaan:

  • De onderzoeksresultaten waarop de claim is gebaseerd zijn beschikbaar via:
    • https://www.oudewater.nl/Documenten/Toegankelijkheid/Resultaten_van_onderzoek_toegankelijkheid_oudewater_nl_trouwloket.pdf
      Kenmerken die in de rapportage zijn vastgelegd:
      • Datum: 31-01-2023
      • Type onderzoek: handmatig onderzoek (eventueel deels automatisch)
      • Onderzoek uitgevoerd door: een onafhankelijke derde partij
      • Oké. Gebruikte standaard: EN 301 549 / WCAG 2.1 niveau AA
      • Oké. Actualiteit: voldoet aan de voorwaarde. Uit de rapportage blijkt dat de meet- en onderzoeksgegevens waarop het onderzoek is gebaseerd jonger zijn dan 36 maanden.
      • Oké. Onderzoeksmethode: voldoet aan de voorwaarde. Uit de rapportage blijkt dat bij het handmatige onderzoek een goed gedocumenteerde evaluatiemethode (WCAG-EM of gelijkwaardig) is gebruikt.
      • Oké. Vastlegging: voldoet aan de eisen. Uit de rapportage blijkt dat de onderzoeksresultaten zijn vastgelegd in een voor mensen leesbaar formaat, of in het machineleesbare formaat EARL.
    • https://timeblockr.com/app/uploads/2021/11/Timeblockr_WCAG_rapport-1.pdf
      Kenmerken die in de rapportage zijn vastgelegd:
      • Datum: 24-03-2021
      • Type onderzoek: handmatig onderzoek (eventueel deels automatisch)
      • Onderzoek uitgevoerd door: een onafhankelijke derde partij
      • Oké. Gebruikte standaard: EN 301 549 / WCAG 2.1 niveau AA
      • Oké. Actualiteit: voldoet aan de voorwaarde. Uit de rapportage blijkt dat de meet- en onderzoeksgegevens waarop het onderzoek is gebaseerd jonger zijn dan 36 maanden.
      • Oké. Onderzoeksmethode: voldoet aan de voorwaarde. Uit de rapportage blijkt dat bij het handmatige onderzoek een goed gedocumenteerde evaluatiemethode (WCAG-EM of gelijkwaardig) is gebruikt.
      • Oké. Vastlegging: voldoet aan de eisen. Uit de rapportage blijkt dat de onderzoeksresultaten zijn vastgelegd in een voor mensen leesbaar formaat, of in het machineleesbare formaat EARL.
  • De (gecombineerde) onderzoeksresultaten:
    • Oké. Omvatten alle eisen uit hoofdstuk 9 Web (voor websites) of 11 Software (voor mobiele applicaties) van de Europese toegankelijkheidsnorm EN 301 549. De eisen voor websites, mobiele applicaties en downloadbare documenten in deze norm zijn identiek aan de niveau A en AA succescriteria van de wereldwijd toegepaste toegankelijkheidsstandaard WCAG 2.1.
    • Oké. Zijn representatief voor alle content op het hoofddomein en eventuele de sub- en andere domeinen die in de verklaring worden genoemd.
  • Niet Oké. Tijdens het onderzoek zijn afwijkingen gevonden op de toegankelijkheidsstandaard, die niet konden worden hersteld voordat het onderzoek werd afgerond.
  • Oké. Op basis van de onderzoeksresultaten verklaart Gemeente Oudewater dat de website gedeeltelijk voldoet aan de toegankelijkheidsstandaard.

(Onder het kopje Uitleg over de nalevingsstatussen worden de kenmerken van de verschillende statussen beschreven).

Afwijkingen van de toegankelijkheidsstandaard

  1. SC 1.3.1 - Info en relaties [niveau A]
    • Beschrijving van de afwijking:

      Informatie, structuur en relaties overgebracht door presentatie kunnen door software bepaald worden of zijn beschikbaar in tekst.

    • Oorzaak:

      Op de volgende pagina’s zijn de rijkoppen van een tabel opgemaakt als kop maar dit is niet in de code aangegeven. Dit gaat om de weeknummers in de kolom aan de linkerkant, bijvoorbeeld '5','6','7','8'. Het advies is om hier ook duidelijk het woord 'week' toe toevoegen zodat deze cijfers niet worden verward met de data.

      Tevens moet deze rijkop het tabelkop element hebben: TH. Wanneer de koppen met een tabelkop element wordt opgemaakt, wordt de relatie tussen de koppen en datacellen ook overgedragen aan hulpsoftware.

      https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#select/ (Stap 1 de tabel onder "Boek uw dag")

      Op de volgende pagina wordt het fieldset en legend element gebruikt voor de tekst "Wilt u uw naamgebruik wijzigen? Regel dit bij uw woongemeente....". Fieldset/legend elementen zijn hier niet voor bedoeld. In dit geval adviseren we om een paragraaf element te gebruiken en CSS voor vormgeving. Daarnaast kan de url die in de tekst staat klikbaar worden gemaakt met het anchor element. Het advies is om hier een kort beschrijvende link doel toe te passen in plaats van een url.

      https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#data (Stap 2 onderaan de tekst "Wilt u uw naamgebruik wijzigen?...")

      De volgende bevinding is niet afgekeurd onder dit SC maar we raden alsnog aan om deze bevinding op te lossen aangezien het de toegankelijkheid van de website ten goede zou komen.

      Bij 'Stap 3 Controle' staat een lijst met alle gegevens van de aanvraag. Het element <dl is het meest geschikt om deze lijst met gegevens weer te geven. Hulpsoftware kan de semantische betekenis van de gegevens beter overbrengen.

      https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/HTML/Element/dl

      https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#checkdata (Stap 3 bij de lijst 'Producten', ' Totaalprijs')

    • Gevolg:

      Hulpsoftware nu minder goed in staat om op juiste manier content over te brengen

    • Alternatief:
    • Maatregel:

      Wordt opgelost i.s.m. de leverancier

    • Planning voor de uitvoering van de maatregel: 31-12-2023
  2. SC 1.3.2 - Betekenisvolle volgorde [niveau A]
    • Beschrijving van de afwijking:

      Als de volgorde waarin content wordt gepresenteerd van invloed is op zijn betekenis, kan een correcte leesvolgorde door software bepaald worden.

    • Oorzaak:

      Wanneer er in Stap 1 een product wordt toegevoegd, is er een knop zichtbaar om het product te verwijderen. Op dit moment is de leesvolgorde 'Knop - Verwijder product', 'Geregistreerd partnerschap'. Dit keuren we af omdat dit geen goede betekenisvolle volgorde heeft. Zorg ervoor dat eerst de context wordt gegeven en vervolgens de bijbehorende functionaliteiten.

      https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#select

    • Gevolg:

      Hulpsoftware niet goed in staat om een betekenisvolle leesvolgorde af te leveren aan gebruiker

    • Alternatief:
    • Maatregel:

      Wordt opgelost i.s.m. de leverancier

    • Planning voor de uitvoering van de maatregel: 31-12-2023
  3. SC 1.4.3 - Contrast (minimum) [niveau AA]
    • Beschrijving van de afwijking:

      De visuele weergave van tekst en afbeeldingen van tekst heeft een contrastverhouding van ten minste 4,5:1, behalve in de volgende gevallen:

      • Grote tekst: Grote tekst en afbeeldingen van grote tekst hebben een contrastverhouding van ten minste 3:1;
      • Incidenteel: Tekst of afbeeldingen van tekst die deel zijn van een inactieve component van de gebruikersinterface, die puur decoratief zijn, die voor niemand zichtbaar zijn, of die onderdeel zijn van een afbeelding die significant andere visuele content bevat, hebben geen contrasteis.
      • Woordmerken: Tekst die onderdeel is van een logo of merknaam heeft geen contrasteis.
    • Oorzaak:

      Een aantal teksten hebben een te laag contrast met de achtergrond. Wanneer het contrast te laag is, kan tekst slecht leesbaar zijn voor bezoekers met een visuele beperking. Het contrast moet bij tekst minstens 4,5:1 zijn. Is de tekst groter dan 18 punt (=24 pixels) of 14 punt (=18,66 pixels) in combinatie met dik gedrukt dan dient het contrast ten minstens 3:1 te zijn.

      De lichtroze data op witte achtergrond bij de eerste stap van het trouwloket-proces hebben een te lage contrastverhouding van 2.1. De data op op de lichtgrijze achtergrond heeft dit ook een te laag contrastverhouding van 1.8:1

      Zie de tabel onder 'Begindatum' https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#select

    • Gevolg:

      Door te laag contrast is content minder goed leesbaar voor mensen met een visuele beperking

    • Alternatief:
    • Maatregel:

      Wordt opgelost i.s.m. de leverancier

    • Planning voor de uitvoering van de maatregel: 31-12-2023
  4. SC 1.4.11 - Contrast van niet-tekstuele content [niveau AA]
    • Beschrijving van de afwijking:

      De visuele weergave van het volgende heeft een contrastverhouding van ten minste 3:1 ten opzichte van aangrenzende kleuren:

      • Componenten van de gebruikersinterface: Visuele informatie die vereist is om componenten van de gebruikersinterface en statussen te identificeren, met uitzondering van inactieve componenten of componenten waarvan de weergave van de component wordt bepaald door de user agent en niet wordt aangepast door de auteur;
      • Grafische objecten: Delen van afbeeldingen die vereist zijn om de content te begrijpen, behalve wanneer een specifieke weergave van afbeeldingen essentieel is voor de informatie die wordt overgebracht.
    • Oorzaak:

      De randen van de invoervelden in het component hebben een te laag contrast wat varieert tussen 1.3:1 en 2.9:1 met de achtergrond. Minimaal is 3:1 hiervoor nodig. Zie bijvoorbeeld stap 2 in het Trouwloket proces.

      Bijvoorbeeld bij 'Telefoon' en 'Geldig legitimatiebewijs' en selectboxen. https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#data

    • Gevolg:

      Functionaliteit en gevraagde acties minder goed zichtbaar voor mensen met een visuele beperking

    • Alternatief:
    • Maatregel:

      Wordt opgelost i.s.m. de leverancier

    • Planning voor de uitvoering van de maatregel: 31-12-2023
  5. SC 3.3.2 - Labels of instructies [niveau A]
    • Beschrijving van de afwijking:

      Als de content gebruikersinvoer vereist, dan worden labels of instructies geleverd.

    • Oorzaak:

      In Stap 1 Gegevens onder de kop 'Boek uw dag' staat tweemaal het het label 'Je dient een agenda te kiezen'. We keuren dit af omdat dit geen goed beschrijvend label of instructie is. Dit kan bijvoorbeeld 'Selecteer een trouwambtenaar' kunnen zijn of 'Selecteer de locatie voor de ceremonie'.

      In Stap 1 Gegevens staat het label 'Begindatum' boven de tabel. Dit is geen goed beschrijvend label of instructie. Dit zou bijvoorbeeld 'Selecteer de gewenste dag van de ceremonie' kunnen zijn.

      https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#select

    • Gevolg:

      Hulpsoftware kan gevraagde actie/bedoeling niet goed overbrengen aan gebruiker

    • Alternatief:
    • Maatregel:

      Wordt opgelost i.s.m. de leverancier

    • Planning voor de uitvoering van de maatregel: 31-12-2024
  6. SC 4.1.2 - Naam, rol, waarde [niveau A]
    • Beschrijving van de afwijking:

      Voor alle componenten van de gebruikersinterface (inclusief, maar niet uitsluitend voor formulierelementen, links en door scripts gegenereerde componenten), kunnen de naam (name) en rol (role) door software bepaald worden; toestanden (states), eigenschappen (properties) en waarden (values) die door de gebruiker ingesteld kunnen worden, kunnen door software ingesteld worden; en kennisgeving van veranderingen in deze items is beschikbaar voor user agents, met inbegrip van hulptechnologieën.

    • Oorzaak:

      Bij Stap 1 onder de tekst "Je dient een agenda te kiezen" kan een gebruiker een locatie kiezen om te trouwen. Zodra er een locatie is gekozen door de gebruiker, dan wordt de optie geboden om deze locatie te verwijderen (visueel wordt dit gecommuniceerd met behulp van een kruisje icoon). Deze functionaliteit wordt niet gecommuniceerd naar hulpsoftware omdat de rol ontbreekt. Een mogelijke oplossing is om een <button> element te gebruiken of een role="button" attribuut.

      Let op: wanneer deze bevinding wordt opgelost heeft de knop ook een toegankelijke naam nodig, op dit moment is dat 'x'. Dit is geen goed beschrijvende naam van de functionaliteit. Dit kan bijvoorbeeld 'Verwijder trouwlocatie 't Hof van Hoenkoop' zijn. Dit beschrijft de functionaliteit én de context. Ook dient deze knop een goed zichtbare focusindicator te krijgen wanneer het element focus ontvangt met het toetsenbord.

      Zie de grijze knoppen na selectie van agenda in 'Stap 1 Selecteren' onder de kop 'Boek uw Dag' https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#data

      Wanneer het dropdown element 'Maak een keuze' wordt gebruikt, verschijnt er een lijst met opties. Dit is voor het grootste gedeelte goed geïmplementeerd. Echter heeft het lijst element zelf ook een aria-expanded="true" attribuut. Dit attribuut is alleen bedoelt voor het element waar de lijst in uit klapt (dus niet ook weer op de lijst zelf). We raden aan om dit attribuut te verwijderen.

      Zie het dropdown element in Stap 1 Selecteren onder de kop 'Boek uw Dag' https://www.oudewater.nl/Bevolkingsregister/Trouwloket#data

    • Gevolg:

      Hulpsoftware niet goed in staat om gevraagde actie aan gebruiker over te brengen

    • Alternatief:
    • Maatregel:

      Wordt opgelost i.s.m. de leverancier

    • Planning voor de uitvoering van de maatregel: 31-12-2023

Andere toegankelijkheidsissues

(geen opgegeven)

Onevenredige last

De maatregelen die Gemeente Oudewater heeft benoemd leiden niet tot een onevenredige last.

(Zie onder uitleg over onevenredige last voor meer informatie)


Algemene toelichting

Uitleg over de nalevingsstatussen

De vooruitgang in digitale toegankelijkheid wordt bepaald aan de hand van nalevingsstatussen, die weergeven hoever een overheidsinstantie is gevorderd met het toegankelijker maken van een website. Voordat de wettelijke verplichting van kracht werd waren er slechts twee statussen: de toegankelijkheidsnorm schreef voor dat een website volledig moest voldoen aan alle toegankelijkheidseisen, met als resultaat status voldoet volledig. In geval het niet kon worden aangetoond dan was de status altijd voldoet niet.

De huidige aanpak kent vijf nalevingsstatussen. Doel is het bereiken van de status voldoet volledig. De statussen voldoet gedeeltelijk en eerste maatregelen genomen zijn tussenstappen op weg naar het einddoel.

De statussen en hun kenmerken zijn:

A: Voldoet volledig

  • De overheidsinstantie kan aantonen dat de website of mobiele app volledig aan alle toegankelijkheidseisen uit de norm voldoet.
  • De overheidsinstantie voldoet zowel aan de wettelijke verplichting als aan de norm.
  • Het in de wettelijke verplichting vastgelegde doel is behaald.

B: Voldoet gedeeltelijk (= in control verklaring)

  • De overheidsinstantie kan aantonen dat er een actueel, volledig en juist beeld is van de toegankelijkheid van de website of mobiele app.
  • Er wordt nog niet voldaan aan alle toegankelijkheidseisen uit de norm.
  • De overheidsinstantie heeft concrete verbetermaatregelen benoemd en een planning gemaakt om de afwijkingen te herstellen.
  • De overheidsinstantie is daardoor in control over de toegankelijkheid van de website of mobiele app.
  • De overheidsinstantie voldoet wel aan de wettelijke verplichting, maar nog niet volledig aan de norm.

C: Eerste maatregelen genomen

  • Er is nog geen goed beeld van de toegankelijkheid van de website of mobiele app.
  • De overheidsinstantie heeft concrete verbetermaatregelen genomen om dat beeld te krijgen.
  • De overheidsinstantie voldoet wel aan de wettelijke verplichting, maar niet aan de norm.

D: Voldoet niet

  • Er is geen goed beeld van de toegankelijkheid van de website of mobiele app.
  • De overheidsinstantie heeft geen concrete verbetermaatregelen benoemd om inzicht te krijgen in de (mate van) toegankelijkheid.
  • De overheidsinstantie voldoet enkel aan de wettelijke verplichting om een toegankelijkheidsverklaring te publiceren.
  • Omdat de wettelijke verplichting voorschrijft dat overheidsinstanties de noodzakelijke maatregelen nemen om hun websites en mobiele applicaties toegankelijker te maken worden de overheidsinstantie aangespoord om binnen een bepaalde termijn concrete maatregelen te benoemen, inclusief planning.

E: Geen toegankelijkheidsverklaring gepubliceerd

  • De overheidsinstantie heeft voor de website of mobiele applicatie geen toegankelijkheidsverklaring gepubliceerd.
  • De overheidsinstantie voldoet niet aan de wettelijke verplichting om een toegankelijkheidsverklaring te publiceren.
  • Omdat de wettelijke verplichting voorschrijft dat overheidsinstanties de noodzakelijke maatregelen nemen om hun websites en mobiele applicaties toegankelijker te maken wordt de overheidsinstantie aangespoord om op korte termijn een toegankelijkheidsverklaring te publiceren waarin concrete maatregelen zijn benoemd, inclusief planning.

Het uitgangspunt is dat verbetermaatregelen worden benoemd, ingepland en uitgevoerd. En dat daarmee wordt doorggeaan totdat volledig aan alle toegankelijkheids is voldaan.
Als een website lange tijd in een status blijft hangen, dan wordt aan de beleidsmatige eis toegankelijker maken niet langer voldaan.

Uitleg over onevenredige last

Het Tijdelijk besluit digitale toegankelijkheid overheid staat overheidsinstanties toe om gebruik te maken van de mogelijkheid om afzonderlijke eisen uit de toegankelijkheidsstandaard - tijdelijk - niet toe te passen, als dit voor hen onevenredig belastend is.

Met de uitzonderingsmogelijkheid 'onevenredige last' dient zorgvuldig te worden omgegaan; het ontbreken van prioriteit, tijd of kennis bij een overheidsinstantie zijn geen legitieme redenen om de toegankelijkheidsstandaard niet toe te passen.

Zie voor de formele, geldende tekst artikel 3, lid 2 tot en met 4 en de toelichting bij artikel 3 van het Tijdelijk besluit digitale toegankelijkheid overheid.

Inhoud die buiten de werkingssfeer valt van het Besluit

Het Tijdelijk besluit digitale toegankelijkheid overheid is niet van toepassing op de volgende content van websites en mobiele applicaties:

  • Kantoorbestandsformaten die zijn gepubliceerd voor 23 september 2018, tenzij dergelijke content nodig is voor actieve administratieve processen met betrekking tot de door de betrokken overheidsinstantie vervulde taken;
  • Vooraf opgenomen, op tijd gebaseerde media die zijn gepubliceerd voor 23 september 2020;
  • Live uitgezonden, op tijd gebaseerde media;
  • Onlinekaarten en onlinekarteringsdiensten, mits essentiële informatie op navigatiekaarten op een toegankelijke, digitale wijze wordt verstrekt;
  • Van derden afkomstige content die niet door de betrokken overheidsinstantie wordt gefinancierd of ontwikkeld en evenmin onder haar verantwoordelijkheid valt;
  • Reproducties van stukken uit erfgoedcollecties die niet volledig toegankelijk kunnen worden gemaakt om redenen van bewaring, authenticiteit of het ontbreken van geautomatiseerde en kostenefficiënte oplossingen om toegankelijkheid te bewerkstelligen;
  • Content die enkel beschikbaar is voor een gesloten gebruikersgroep en die is gepubliceerd voor 23 september 2019, tot de betreffende website ingrijpend wordt herzien;
  • Content van websites en mobiele applicaties die niet noodzakelijk is voor actieve administratieve processen en die niet wordt aangepast na 23 september 2019.

Bron: Artikel 2, tweede lid van het Tijdelijk besluit digitale toegankelijkheid overheid.

In deze verklaring wordt gerefereerd aan verschillende bronnen. Onderstaande lijst bevat de links naar deze bronnen.

template versie 20211209